پسران خوب

اعتباری که بی ادعا همچنان معتبر است...

پسران خوب

اعتباری که بی ادعا همچنان معتبر است...

لایک

چهارشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۳، ۰۳:۳۹ ب.ظ



سلام .

چه خبر؟ 

دلم واستون تنگ شده بود .

واقعا لایکتون میکنم. واسه این که در نبود ما هم به پسران خوب وبلاگ خودتون سر میزنین.

گفتم بیام ازتون یه احوالی بگیرم . 

چیکار میکنین؟

میدونستین حدود 19 یا 20 روز دیگه فقط میریم مدرسه ؟ 

البته بعدش امتحاناته.

خلاصه این یه ماه و خورده ای رو بزنین تو تریپ خرخونی تا درساتون رو به خوبی پاس کنید و تابستون خیلی خفنی رو شروع کنین.

میدونم . منم خیلی دلم واسه تابستون تنگ شده. 

فعلا بای تا بعد ... بازم پیشتون میام .

قربون همتون.

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • چهارشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۳، ۰۳:۳۹ ب.ظ

نظرات  (۸)

Veeeeeeeeeeery,veeeeeery Like                                                                                                                یه وقت مارو لایک نکنی
پاسخ:
باشه!!!!
لینکت کردم . ازتبادل لینک ممنونم.
بابا دمت گرم به یادمونی
  • امیر حسین صفوی
  • ممنون عزیز. وبلاگت عالیه
    Damet farm   doctor
    من از وبلاگتون دیدین کردم خیلی خوب  بود . برای تبادل لینک با شما حاضرم.
    http://www.shereno.ir
    این هم ادرس.
    خوشحالمون کردی داداش حداقل تو بیادمونی

    خخخخ. من هم لایک
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">